Ειλικρινής συνθηκολόγηση με το Τίποτα του κόσμου.




Ναι, άρχισα το κάπνισμα. Σε λίγο θα έχω μία σταθερή δουλειά και πολλές ασταθείς ερωτικές σχέσεις. Θα γαμάω θα κουράζομαι θα φεύγω. Θα αποδέχομαι όλες τις προτάσεις για εξόδους και θα περνάω παντού όμορφα όσο και οι άλλοι. Θα αργώ πάντα στα ραντεβού μου γιατί θα είμαι πιο σπουδαίος απ’ ό,τι κάποτε πίστευα. Θα μιλάω λίγο, κι έτσι θα γοητεύω και θα τρομάζω. Θα τους λέω μόνο ό,τι θέλουν ν’ ακούνε, κι έτσι θα είμαστε όλοι καλυμμένοι. Καλυμμένοι καλά. Θα αγοράσω ένα ακριβό ρολόι γιατί ο χρόνος μου θα είναι πολύτιμος, και γυαλιά ηλίου για να τα τακτοποιώ δίπλα στο κινητό μου, τα τσιγάρα μου και τον cappuccino freddo μου. Θα τα φοράω όταν θα μιλάω με κάποιον που θα είναι όπως ήμουν κάποτε κι εγώ. Θα τα φοράω και δε θα με διαβάζει ο ηλίθιος.

Το καλοκαίρι θα πηγαίνω στη θάλασσα και θα μαυρίζω γιατί θα είναι καλοκαίρι, και το χειμώνα θα σχεδιάζω καλοκαιρινές διακοπές με την γκόμενά μου και θα τις πραγματοποιώ με άλλες ή με άλλους. Θα νοικιάσω ένα μικρό διαμέρισμα και θα του δώσω πολύ αρτιστίκ άποψη. Ο τέλειος γαμιστρώνας. Η λέξη αγάπη θα βγει από το λεξιλόγιό μου. Θα αντικατασταθεί από πιο ουσιαστικά ουσιαστικά, πιο σαφή, όπως η ανοχή, η συγκατάβαση, η καύλα… Κι επιτέλους, θα μάθω να λέω το κου ντε πιε, κουτουπιέ, το ντεραπάρω, ντελαπάρω, το ντους, ντουζ, το πουρ μπουάρ, μπουρμπουάρ, το πορτ-μπαγκάζ, πορμπαγκάζ… Θα συνηθίσω να γράφω και στα Γκρίκλις για να συνεννοούμαι πιο άνετα. Θα κάνω αξέπτ τον κάθε τυχαίο που θα μου στέλνει αίτημα φιλίας στο Φέισμπουκ, και εννοείται δε θα κάνω λάικ σε κανένα βίντεο ή στάτους των φίλων μου γιατί δε θα πιάνουν μία μπροστά στα εστέτ δικά μου ή γιατί δε θα έχω το χρόνο να ασχοληθώ και μαζί τους.

Δε θα νιώθω ποτέ μόνος γιατί δε θα είμαι ποτέ μόνος. Θα είμαι η ψυχή και το σώμα της παρέας. Δε θα έχω δυο-τρεις κολλητούς, θα έχω κάμποσα φιλαράκια… για το γυμναστήριο, για τη δουλειά, για το γήπεδο, για τον καφέ, για την μπύρα, για την παρτούζα.




Ο υπογράφων…

Δημήτριος Α.




Photo credits

6 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πλέον ανατρέπονται αυτές οι "σταθερές".. Αυτές θα είναι "πολυτέλειες" για ελάχιστους.. Πλέον θα δουλεύεις και δε θα μπορείς να έχεις τέτοιες "ανέσεις".. Καληνύχτα!

Hfaistiwnas είπε...

πωπω αλλαγή προτεραιοτήτων.. και όχι μόνο, απόψεων και σταθερών ολόκληρων.. να σου βγει σε καλό..
Καλημέρα!!!

nikos είπε...

Σου εύχομαι ολόψυχα να το πετύχεις. Είναι ο μόνος τρόπος να επιζήσεις στις μέρες μας. Μα μην ξεχνάς:
"Είπες Θα πάγω σ'άλλη γη, θα πάγω σ'άλλη θάλασσα. Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη από αυτή...
Καινούριους τόπους δεν θα βρεις, δεν θα 'βρεις άλλες θάλασσες. Η πόλις θα σε ακολουθεί..."
Καλημέρες

. είπε...

Η ζωή μας θα ήταν ευτυχισμένη αν μπορούσαμε όλοι να γίνουμε η εποχή μας.
Ο εαυτός δεν έχει επιστροφή.
Φιλί :)

masou8 είπε...

Δημήτρη, κάπου διάβασα: "Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς".
Άραγε γλυκοκοιτάς την τιποτ-ένια κοσμική συνθηκολόγηση ή μήπως παίζεις ζίου ζίτσου;
Αντίστροφη πυραμίδα.
Εγώ άλλα εισπράττω από το μανιφέστο σου...(προτιμώ να τα κρατήσω για τον εαυτό μου)...και πολύ χαίρομαι! Πολύ γουστάρω!Άλλο ύφος κι όχι το πρωτο-φανές.
Θα σπάσουνε βιτρίνες...πρώτα οι δικές μας...
Χαίρε!

necrogl είπε...

Απλά γαμάς