Κολυμπάς θα πει Αγωνίζεσαι


Tu nages / Κολυμπάς
Erick Benzi


Το ξέρω καλά αυτό το βλέμμα,
τα μάτια αυτά που κλείνουν πότε-πότε
Τις σκέψεις που μάς χωρίζουν,
που δεν τις μοιραζόμαστε ούτε στα όνειρα

Προσκολλημένος ευθεία μπροστά, στον ωκεανό
Βουβές θλίψεις ή τρεχαλητά παιδιών
Ζωής κομμάτια που κρύβεις
ασφαλή μες στη σιωπή σου
που διαρρηγνύει η φωνή μου, το αισθάνομαι


Θα ‘θελα τόσο να μπορώ
να φυσήξω σαν τον αγέρα
πάνω στο γλυκό πρόσωπό σου
Να διώξω το σκοτάδι, να εξαφανίσω τον χρόνο
να διαλύσω τα σύννεφα

Και να μιλήσω σιγανά
για ‘σένα κι εμένα μονάχα
Για πράγματα ασήμαντα
Μα, εκεί πέρα
μακριά, κολυμπάς...


Κολυμπάς χωρίς σταματημό,
κάτω στα βαθιά νερά, κάπου
Κολυμπάς για να μη βυθιστείς,
κι εδώ πέρα έπεσε ήδη το βράδυ

Κι εγώ περιμένω στη γέφυρα,
αδύναμη και μόνη, τόσο συχνά
Εγώ που μόνο τη φωνή σου αγαπώ
Σημαδάκι στον ορίζοντα,
φοβάμαι μια μέρα δε θα ξαναγυρίσεις


Θα ‘θελα τόσο να μπορώ
να φυσήξω σαν τον αγέρα
πάνω στο όμορφο πρόσωπό σου
Να αφυπνίσω την ελπίδα, τα πλούτη τού πριν,
τις ωραιότερες σελίδες μας

Και να μιλήσω σιγανά
για ‘σένα κι εμένα μονάχα
Θυμάσαι;
Μα, εκεί πέρα
μακριά, κολυμπάς...


© Απόδοση στα Ελληνικά:
Δημήτρης Αναγνωστόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: