Ψηλά πάνω από τούς ώμους σας...



Papillon / Πεταλούδα   
Erick Benzi   

Πέφτουν τα φύλλα
σε μέρες πιο σύντομες
που συγκρατούν
το σώμα μου και τη φωνή μου
Ήθελα να σάς πω
πως σάς αγαπώ

Κουκούλι που ξυπνάει
στα μόνα αρώματα που αγγίζω
βαθιά μέσα στα όνειρά μου
συχνά
όταν τα μάτια μου φωτίζονται
για καιρό
πάνω στις λευκές σας υποσχέσεις
χωρίς να βλέπουν την παγίδα που χορεύει

Πεταλούδα εφήμερη
με γυάλινα φτερά
αιχμάλωτη στον ιστό των μυστικών σας

Πεταλούδα που καρτερά
λιγάκι φως μονάχα
για να στεγνώσει τα χρώματά της στη φωτιά
των επιθυμιών σας

Τόσο δυνατός είναι ο πυρετός μου
για ‘σας, τόσο γλυκέ μου πρίγκιπα
Έχασα τα λόγια μου
Θα ήθελα να σάς πω
πόσο σάς αγαπώ

Όλα δείχνουν τόσο όμορφα
ψηλά πάνω από τούς ώμους σας
όπου με φαντάζομαι
καμιά φορά
φτωχή χρυσαλλίδα
που πίνει
το μέλι απ’ τα λόγια σας
για να ανοίξει και να εγκαταλείψει το έδαφος

© Απόδοση στα Ελληνικά: 
Δημήτρης Αναγνωστόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: